Uw website goed gevonden

Bij Thirdwave geloven we niet in standaardrapporten: elke situatie is anders en elke website vraagt om een andere aanpak. Daarom maken we voor iedere klant een audit op maat. De SEO-audit is in feite een ‘gezondheidscheck’ van je website, die tijdens het proces uitgebreid wordt geanalyseerd.

Audit en analyse

Optimalisatie

Tijdens de analyse kijken we naar belangrijke SEO-aspecten als toegankelijkheid, indexatie, onpage SEO-elementen, websitestructuur, mobiele website en usability. Ook behoort een linkaudit (een analyse van het linkprofiel) tot de mogelijkheden. De SEO-audit en de daaruit voortkomende verbeteringen gelden als startpunt voor het gehele SEO-optimalisatieproces. Een website die technisch goed in elkaar steekt, behaalt in de praktijk ook betere resultaten in zoekmachines.

SEO audit

Inzicht en rapportage

Vanuit de praktijk zien we vaak dat onze relaties niet op de hoogte zijn van het belang van een goede SEO-audit. Want waarom zou je voor een SEO onderzoek betalen als je deze ook gratis kunt krijgen? En wat is het nut? “We willen beter online vindbaar zijn: kunnen jullie dit voor ons regelen?”, is wat we bij Thirdwave veelal te horen krijgen. Het klinkt vaak simpel, maar de realiteit is anders. Juist om hier goed bij de helpen bieden wij als start deze SEO-audit. Vanuit die heldere en praktische resultaten maken we samen een plan om de doelstellingen in online vindbaarheid te realiseren.

Naast onze eigen adviezen hebben wij een breed netwerk van partners die hier nóg beter bij kunnen helpen. Wij zetten hen dan ook graag in om jouw website verder te beheren vanuit SEA en SEO doelstellingen. Bekijk bijvoorbeeld Olifant Media op https://olifantmedia.nl/

SEO

SEO

Organische vindbaarheid op basis van een technisch goede website, juiste content structuur en actieve monitoring.

SEA

SEA

De inzet van Google Ads, Facebook Ads of Linkedin Ads kan bijdragen aan een sneller of korte termijn vindbaarheid op gewenste woorden of content. Samen met SEO een belangrijk kanaal voor totale vindbaarheid.

Techniek

Techniek

Een website moet voldoen aan minimale technieken om goed geïndexeerd te worden. Van juiste URL's tot inzet van goede H1 en H2, wij denken graag met u mee.

Meten

Meten

Door de inzet van slimme software zoals Analytics en Hotjar kan een goed beeld gevormd worden van klantbezoek, pagina's en relevante content. Deze analyse draagt bij aan een juiste aansturing van het beoogde resultaat.

Meer informatie?

Wil je meer weten over SEO en online marketing?

Wij nemen graag contact met je op om je verder te helpen.
Laat hieronder je gegevens achter en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Meer weten?

Neem contact met ons op.

Contact opnemen

Deel deze pagina

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief met updates, trends, projecten en tips.