De beste manier om geschillen op te lossen

Een geschillencommissie is dagelijks bezig met het oplossen van klachten en geschillen. Met de inzet van klachtregeling.nl gebeurt dit effectief en efficiënt, transparant met goede kwaliteit. Laagdrempelig, snel, eenvoudig en goedkoop voor de consumentenmarkt én de zakelijke markt.

Onafhankelijk

Klachtafhandeling

De specialisten van klachtregeling.nl behandelen onafhankelijk en onpartijdig klachten tussen aanbieders van producten en diensten en de klanten/cliënten van die aanbieders. Voor veel producten of dienstverlening bestaat een klachten- of geschillenregeling, met de relevante expertise. Iedere expertise heeft een eigen werkterrein en eigen reglement.

Digitaal dossier

Klachtregeling.nl

Het klachtportaal van Klachtregeling.nl is hèt digitale systeem voor klachtmanagement. Alle stappen die doorlopen moeten worden voor afhandeling van een klacht in één portaal. Het totale werkproces is gedigitaliseerd en daarmee vereenvoudigd.

Eén digitaal systeem voor klachtmanagement; de voordelen:

  • 25% tijdsbesparing, uw investering in klachtregeling.nl binnen één jaar terug verdiend.
  • Efficiency door volledig digitale documentenstroom.
  • Online inzage in eigen dossier: klachtencommissie, klager en beklaagde kunnen het verloop van de klachtbehandeling online volgen.
  • Een eigen klachtportaal (website) in uw huisstijl.
  • Inzicht in statistieken biedt een goede basis voor jaarverslag en communicatie naar stakeholders.
Onafhankelijk

Onafhankelijk

Door de inhoudelijke ondersteuning uit te laten voeren door een externe partij, benadrukt u de onafhankelijke positie van de klachtencommissie.

Online dossier

Online dossier

Alle stappen die doorlopen moeten worden voor afhandeling van een klacht in één portaal. Het totale werkproces is gedigitaliseerd en daarmee vereenvoudigd.

White label

White label

Een eigen portaal in uw huisstijl. Met de juiste vragen zorgt u dat uw klanten én klachten snel worden opgelost.

Voordelen

Voordelen

Door de inzet van deze slimme online oplossing zijn bewezen besparingen te halen. Niet alleen financieel maar ook vooral in klanttevredenheid.

Meer informatie?

Wil je meer weten over Klachtregeling.nl?

Wij nemen graag contact met je op om je verder te helpen.
Laat hieronder je gegevens achter en wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Meer weten?

Neem contact met ons op.

Contact opnemen

Deel deze pagina

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief met updates, trends, projecten en tips.