Nobco

Community website

De NOBCO wil voor haar leden en andere stakeholders een nieuwe online community realiseren, waar leden contact met elkaar kunnen leggen, kennis en ervaringen met elkaar kunnen delen en vaktechnische informatie kunnen vinden. Naast kennisdeling moet de omgeving gebruikt kunnen worden als wervingsmiddel voor nieuwe leden, o.a. door het bieden van nieuws en relevantie informatie, en dient het als centraal punt voor documentatie en naslag. Alles bij elkaar wordt de nieuwe website dé thuisbasis voor leden. De NOBCO is op zoek naar een partij die deze community kan bouwen en onderhouden en heeft onze expertise daarin gevonden.

Missie

Nobco

De missie van de NOBCO is om leidend te zijn bij de ontwikkeling van coaching als professie en een bijdrage te leveren aan de bekendheid en beschikbaarheid van professionele coaching in de samenleving.

Bij het werken aan deze missie laat de NOBCO zich leiden door de volgende belangrijke kernwaarden: leidend en gezaghebbend, objectief en deskundig, verbindend . Deze kernwaarden zullen herkenbaar moeten zijn in het handelen en communiceren van de NOBCO. Het bestuur wil hierop aanspreekbaar zijn.

Doelstellingen

Nobco

  1. Beleidsdoelstelling één: Coachprofessionals sluiten zich aan bij de NOBCO, omdat ze mede door de NOBCO gefaciliteerd worden in hun verdere ontwikkeling als coach.
  2. Beleidsdoelstelling twee: Het inzichtelijk maken van de meerwaarde en werkwijze van professionele coaches.
  3. Beleidsdoelstelling drie: Afnemers van coachdiensten wenden zich tot NOBCO coaches als evidente keuze.

Herinrichting

Website

De aanleiding en benoemde redenen voor de herinrichting van de website waren:

  • het huidige CMS is verouderd
  • het design is niet meer van deze tijd
  • de site is niet responsive voor mobiel en tablet
  • de doelgroep afnemers wordt te weinig aangesproken
  • de zoekfunctionaliteiten moeten professionelerer
  • zoek een coach functie moet uitgebreider
  • we willen Communibase als centrale database gebruiken en veel processen stroomlijnen en automatiseren (aanmeldingen, betalingen, bijeenkomsten, nieuwsbrieven etc.)
  • de navigatie moet logischer
  • duidelijkere intranet functionaliteiten
  • gebruikers statistieken moeten inzichtelijk zijn
  • de website moet goed vindbaar zijn (SEO)

Alle bovenstaande punten zijn gerealiseerd in de nieuwe website van de NOBCO.

nobco-desktop-01
nobco-desktop-05
nobco-desktop-06
nobco-desktop-02
nobco-desktop-03
nobco-desktop-04
nobco-desktop-07
nobco-mobiel-04
nobco-mobiel-06
nobco-mobiel-01
nobco-mobiel-03
nobco-mobiel-05
nobco-mobiel-02
nobco-mobiel-08
nobco-mobiel-07

Meer weten?

Neem contact met ons op.

Contact opnemen

Deel deze case

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief met updates, trends, projecten en tips.