Bouwinvest

Projectwebsites Bouw

Bouwinvest realiseert per (bouw)project een website waar alle informatie te vinden is. Naast locatie, sfeer en algemene informatie is het actuele woningaanbod te zien.

Wij realiseren voor Bouwinvest deze projectwebsites. Als eerste zijn de bestaande wireframes geoptimaliseerd om een betere conversie te creeren. Hierbij is usability en gebruiksgemak een belangrijk onderdeel geweest van de optimalisatie. Alle websites worden ingericht in een centrale beheeromgeving waar o.a. makelaars het aanbod en algemene content kunnen beheren. Deze beheeromgeving wordt voor een deel gevuld door de diverse makelaarssystemen waarmee XML koppelingen zijn ingericht. Voorts kan aanvullende content worden toegevoegd om de specifieke websites te vullen.

Naast de ontwikkeling van concept en technische ontwikkeling hebben wij diverse marketing adviezen benoemd om als integraal onderdeel van het platform op te nemen:

  1. Verschillende Social sharing, tell-a-friend & mail (jezelf of vriend) opties. Hiermee is het mogelijk om iedere pagina te delen. Daarnaast kunnen afzonderlijke secties een eigen share krijgen. Zodat deze onafhankelijk gedeeld kunnen worden.
  2. Exit pop-up, zodra iemand de pagina wil verlaten vraag in een pop-up om zijn e-mail adres om hiermee een lijst met woningzoekende op te stellen. Deze zijn te gebruiken voor lead-nurturing.
  3. Een bar onderin de pagina laten verschijnen die alleen zichtbaar is tussen de header en het contactveld. Hiermee is het ook mogelijk om extra e-mail adressen te verzamelen. Dit kan doormiddel van e-mail automation geautomatiseerd worden. (bijv. na inschrijving automatisch een bedankt mail)
  4. Een koppeling met OSRE om een mijn omgeving direct aan te maken tijdens het achterlaten van inschrijving. Dit kan eventueel direct binnen de website om de opengeslagen woningen te registreren of dit kan met een e-mail follow-up.
  5. Een Marketing Automation platform te integreren zodat de onbekende bezoekers bekend worden, hiermee is het mogelijk om personalisatie toe te passen binnen de site. Hiermee creëer je een vertrouwensband.
  6. Onderin de pagina is het mogelijk een chat optie toe te voegen, hierin kan een geïnteresseerde eventueel direct contact opnemen met de makelaar. Als de chat niet aanslaat is het mogelijk om een mail of terugbel verzoek in te dienen.
  7. Het inzetten van een Instagram take-over, bijvoorbeeld iemand die al een optie genomen heeft op een woning. Hiermee is het mogelijk dat deze persoon de voortgang van het project in kaart brengt. Dit is een mooie vorm van co-creatie.
  8. Standaard wordt Google Analytics ingeregeld aan de hand van Clickevents, hiermee is het mogelijk om de populariteit van een object te polsen. Dit kan getoond worden in de front-end om urgentie toe te voegen (één van de zes overtuigingsprincipes van Robert Cialdini)
  9. Omdat via deze opzet het eenvoudig is verschillende vormen op te zetten is het verstandig om op voorhand al rekening te houden met A/B testen.
  10. Verschillende pagina’s kunnen voorzien worden van een reactie mogelijkheid, denk hierbij bijvoorbeeld aan een oplossing als Disqus.

Deze website maakt gebruik van cookies